EH EKO TREK

Senderismo alto

Colaboradores - Laguntzaileak: Donostia Kirolak – Gipuzkoako Foru Aldundia

GOMENDIOAK / RECOMENDACIONES:

Ohizkoak: mendiko botak, goretex edo txubaskero, txanoa eta eskularruak, bazkaria eta ura. Afaldu eta gosaldu Bortiriko aterpean egingo da, lo sakua eraman.

Las de costumbre: botas de monte, gore o capa de agua o cortavientos, gorro, guantes, bastones. Algo para comer y agua. Se cenará y desayunará en el refugio de Bortiri, llevar saco de dormir.

AZALPENA / DESCRIPCIÓN:

LARUNBATA:

EHko TREK proiektuaren 11. irteera. Iratiko Etxeetan hasiko da ibilbidea. Aparkalekutik irten eta Irati ibaiaren ondoan joan-etorriko ibilbidea eginez, Kubo ur-jauzia bisitatuko dugu. Jarraian, "Alforjen Pasabiderantz" joko dugu, GRT9ari jarraituz, baina berehala ezkerrera egingo dugu eta Koixtako bide zaharrari jarraituko diogu (SL-69). SL69 honek laster bete-betean sartuko gaitu pagadi zoragarri batean. Lezaundiako leizearen parean Abodirantz igoko gara, basoaren barrualdetik, Koixtako pasabideraino. Hemendik Abodi herrigunera igoko gara (1526 m) eta GRT10ari jarraituz Irati-Abodi mendialdean amaituko dugu ibilbidea, Pikatuan. Arratsaldean Otsagabiako Naturaren Interpretazio Zentroa bisitatuko dugu.

SABADO:

Salida 11 del Proyecto TREK DE EH. El recorrido comenzará en las Casas de Irati. Saliendo del aparcamiento y haciendo un recorrido de ida y vuelta junto al río Irati, visitaremos la Cascada del Cubo. A continuación tomamos hacia el "Paso de las Alforjas" siguiendo el GRT9 pero enseguida giramos a la izquierda y seguimos el antiguo camino de Koixta (SL-69). Este SL69 pronto nos meterá de lleno en un bosque de hayas maravilloso. A la altura de la sima de Lezaundia iniciaremos la subida hacia Abodi por el interior del bosque hasta el paso de Koixta. Desde aquí subimos al casco de Abodi (1526m.) y siguiendo el GRT10 terminamos el recorrido en la Zona de Montaña de Irati-Abodi, en Pikatua. Por la tarde visitaremos el Centro de Interpretación de la Naturaleza de Otsagabia.

IGANDEA:

Itzaltzutik abiatuko gara. Laza mendatera bidean hasiko dugu ibilbidea. Kilometro eta erdi egin ondoren, ezkerrera egingo dugu, pagadi-harizti batean gora, Krutxetako begiratokiraino, Belagoako gailurren ikuspegi ederrekin. Aurrerago, Ripaldako ur-jauzia aurkituko dugu. Hemen ezkerrera egingo dugu Gartxot preso egon omen zen kobazulora igotzeko. Saleras erreka zeharkatu ondoren, Moive ur-jauzia bisita dezakegu. Elkorreta mendian gaude eta ia ibilbideko punturik altuenean. Hortik jaitsierari ekingo diogu, eta batzuetan pistatik eta beste batzuetan bidezidorretatik Itzaltzura itzuliko gara. Han, Otsagabiaraino eramango gaituen bidezidor bat hartuko dugu.

DOMINGO:

Partiremos de Itzaltzu. Comenzaremos el recorrido por la carretera en dirección al puerto de Laza. Tras un kilómetro y medio giraremos a la izquierda, subiendo por un hayedo-robledal hasta el Mirador de Krutxeta, con unas hermosas vistas de las cumbres de Belagoa. Más adelante nos encontramos con la cascada de Ripalda. Aquí giraremos a la izquierda para seguir subiendo hasta la cueva donde supuestamente estuvo preso Gartxot. Tras cruzar el arroyo Saleras podemos visitar la cascada Moive. Estamos en la montaña Elkorreta y casi en el punto más alto del recorrido. De aquí comenzaremos el descenso y algunas veces por pista y otras por sendas regresaremos a Itzaltzu, donde tomaremos un sendero que nos llevará hasta Otsagabia.

BAZKIDEEK  / SOCIOS:  85€ //  GAINERAKOEK  / NO SOCIOS: 100 €

Izena ematerakoan  ordaindu behar da / Se deberá abonar en el momento de apuntarse

Inskripzioen hasiera: azaroak 4 astelehena / Apertura inscripciones: 4 noviembre lunes